تعمیر انواع تجهیزات دندانپزشکی

تعمیر تجهیزات دندانپزشکی در شرکت دنتال سرویس آریا

شرکت دنتال سرویس آریا با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین ابزارها در کنار کادری متخصص تلاش دارد خدمات زیر را به تمامی دست اندرکاران حوزه دندانپزشکی  با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه دهد.

تعمیر انواع تجهیزات دندانپزشکی

1-تعمیرات انواع توربین دندانپزشکی

با توجه به دور بالای توربین های دندانپزشکی و نوع کاربری آنها نیاز است که در تعمیرات، از اجناس با کیفیت استفاده گردد.این عمل باعث بهبود عملکرد قطعه و طول عمر بیشتر توربین میشود.

2-تعمیرات ایرموتوردندانپزشکی

ایرموتورهای دندانپزشکی میتواند دچار خرابی های متعددی شود که براین اساس استفاده از ابزارهای کاربردی و تخصصی برای تعمیرات این قطعه دندانپزشکی بسیار حائز اهمیت است، که شرکت دنتا سرویس آریا با تجهیزات مدرن سعی دارد بهترین تعمیرات را در این حوضه ارائه دهد.

3- تعمیرات آنگل دندانپزشکی

از انواع آنگل های دندانپزشکی میتوان انگل ساده ، آنگل های جراحی (مستقیم) و آنگل اینپلنت را نام برد که شرایط تعمیرات متفاوتی دارند.

به طور کلی در تعمیرات خرابی های آنگل های دندانپزشکی تخصص ، دقت عمل تکنسین و استفاده از اجناس مرغوب اهمیت ویژه ای دارند که این شرکت در این حوضه با بروزترین ابزار و اجناس، کاملا تجهیزاست و با تخصص ویژه آماده خدمات رسانی کامل میباشد

4-تعمیرات موتور جراحی

موتورهای جراحی دندانپزشکی به علت داشتن دقت بالا در عملکرد نیاز است بعد از تعمیرات با تخصص و دقت بالاتری کالیبره گردد که در این شرکت با بهترین کیفیت تعمیرات و کالیبراسیون صورت میگیرد.

5- تعمیرات میکرو یونیت های دندانپزشکی

با توجه به ارائه میکرو یونیت های تخصصی شرکت دنتا سرویس آریا تعمیرات این میکرو یونیت ها به صورت کامل و تخصصی پذیرفته میشود.

6-تعمیرات لایت کیور

خرابی های لایت کیور اعم از سوختن لامپ ، از کار افتادگی رفلکتور ، اشکالات برقی و الکترونیکی و آسیب دیدگی بدنه ناشی از ضربه یا فشارو… در شرکت دنتا سرویس آریا بعد از عیب یابی متناسب با نوع مشکل توسط متخصص آن حوضه و در اسرع وقت تعمیر میگردد.

7-تعمیرات بردهای الکترونیکی

تعمیرات انواع بردهای موجود دراینسترومنت های دندانپزشکی نظیر برد یونیت، اتوکلاو، موتور جراحی، لایت کیور و … توسط کارشناسان ارشد برق و الکترونیک مورد پذیرش شرکت قرار میگیرد.

پشتیبانی شرکت تجهیز سرویس آریا
ارسال از طریق واتساپ