عیب یابی و تعمیر موتورهای جراحی

عیب یابی و تعمیر موتورهای جراحی

یکی از تخصص های اصلی مجموعه دنتال سرویس آریا تعمیرات انواع برندهای موتور جراحی ، اندو و … بوده که با توجه به قیمت های بسیار بالای این محصولات ، تعمیرات آنها نیز از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است.
ضمنا جهت اطمینان خاطر شما عزیزان تمامی تعمیرات همراه با گارانتی بوده و قبل از ارسال با تسترهای مخصوص خود شرکت بررسی می شوند.

تصویر بالا نمونه ای از برد موتور جراحی در حال تعمیر بوده که در مرحله اول با استفاده از دستگاه مخصوص ساخت شرکت تجهیز سرویس آریا میزان آسیب به قطعات شناسایی و سپس مطابق با نقشه های تهیه شده از برد مذکور قطعات آسیب دیده تعویض می شوند.سپس با تستر های مخصوصی که باز هم ساخت شرکت تجهیز سرویس آریا می باشند ، تمامی تست ها بر روی موتور جراحی انجام می شوند تا کالیبراسیون دستگاه به دقیق ترین شکل ممکن صورت پذیرد.

اگر موتور جراحی دندانپزشکی مطب شما دچار هر گونه نقصی شده و نیاز به تعمیر دارد می توانید روی شرکت تجهیز سرویس آریا حساب باز کنید. این شرکت مورد اعتماد و دارای سابقه درخشانی در ضمینه تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی بوده  که از قطعات اصل و با کیفیت کمک بهره میبرند.

همه کارشناسان و متخصصین ما دارای تجربه، مهارت و دانش لازم در زمینه تعمیر تجهیزات دندانپزشکی می باشند. بنابراین اگر دستگاه مطب شما دچار نقص و خرابی شد همین حالا می توانید با کارشناسان ما جهت انجام تعمیرات تماس حاصل بفرمایید.

اطلاعات تماس با ما
شرکت تجهیز سرویس آریا
ارتباط با کارشناسان: https://desaco.ir

پشتیبانی شرکت تجهیز سرویس آریا
ارسال از طریق واتساپ